tisdag 18 februari 2014

Om mig

Hej!
Jag är en kvinna som just fyllt 58 år och lever tillsammans med min underbara sambo Bosse. Jag har två vuxna underbara barn och tre lika underbara barnbarn.vi bor ute i Piteå skärgård mitt i en underbar idyll av natur och hav.jag arbetar inom psykiatrin sedan många år tillbaka och älskar mitt yrke.jag startar den här bloggen med anledning av att jag just fått veta att jag ev fått sjukdomen Skelleftesjukan och är nu i skrivandets stund under utredning, har idag varit på undersökning och provtagning både anlagstest och biopsi har tagits idag och svaren får jag veta om 4 till 6 veckor. Jag uppvisar symtom som förstorad hjärtmuskel,hjärtsvikt och försämrad känsel för varmt och kallt.Så nu är det bara att vänta....har fått veta att jag inte har Skellefteå sjukan utan diagnosen är amylioid kardiomyopati .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar